روابط قدرتی – پایگاهی و احساس تعهد سازمانی در سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی

الهه گرگوندی؛ فرح ترکمان؛ سعید معدنی

دوره 10، شماره 38 ، فروردین 1398، ، صفحه 255-299

https://doi.org/10.22054/qjsd.2019.10348

چکیده
  چکیده  زمینه و هدف: قدرت و پایگاه دو بعد اساسی روابط اجتماعی هستند که موجب شکل‌گیری احساسات خاص در طی تعاملات اجتماعی در سازمان‌ها می‌شوند. هدف تحقیق حل مسئله ضعف تعهد سازمانی در سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصیبا توجه به نظریه روابط قدرتی و پایگاهی تئودور کمپر است. روش: روش تحقیق پیمایش، ابزار تحقیق پرسشنامه‌های استاندارد آلن ...  بیشتر