تحلیل جامعه‌شناختی الگوهای مصرف در بین ساکنان شهر تهران، سجاد مرادی، دکتر محمد عبداللهی
دوره 2، شماره 9 ، بهمن 1390، ، صفحه 1-34

چکیده
  تغیر نیازهای اقتصادی، صورتبندی اجتماعی معاصر از تولید به مصرف، چرخش فرهنگی در جامعه شناسی و رواج علاقه به فرآیندهای نمادین در جریان کنش اجتماعی، عواملی هستند که مصرف را به یکی از کانونی ترین موضوعات مطالعاتی در جامعه شناسی معاصر تبدیل کرده‌اند. پژوهش حاضر در همین راستا و برای شناسایی الگوهای مصرف و بررسی عوامل موثر بر این الگوها ...  بیشتر