سیاست گذاران ایرانی و سیاست گذاری رسانه های اجتماعی

حسین بصیریان جهرمی؛ هادی خانیکی

دوره 5، شماره 21 ، دی 1393، ، صفحه 25-70

https://doi.org/10.22054/qjsd.2015.1421

چکیده
  این مقاله سیاست‌های جاری ایران در قِبال رسانه‌های اجتماعی و نیروهای تأثیرگذار بر این سیاست و روندهای آتی آن را بررسی  می‌کند. بر این اساس، ضمن مصاحبه‌های رو در رو با 20 سیاست‌گذار کلیدی در ایران، شناختی متفاوت و تازه را نسبت به این مسئله چالش‌برانگیز در عرصه سیاست‌گذاری رسانه‌های اجتماعی در ایران فراهم آورده است. مسئله اصلی ...  بیشتر