طراحی الگوی توسعه آموزش عالی ایران در افق چشم‌انداز 20 ساله کشور

سیدمهدی الوانی؛ محمدرضا مردانی

دوره 4، شماره 14 ، فروردین 1392، ، صفحه 26-68

https://doi.org/10.22054/qjsd.2013.3263

چکیده
  توسعه همه جانبه و پایدار هر کشور در گرو کارآمدسازی و بهبود مستمر نظام آموزشی، ساختارهای پژوهشی و رویکردهای فناورانه آن می‌باشد، در همین خصوص بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و به تبع آن دستیابی به حداکثر کارایی در این زمینه نیازمند الگویی است که با دیدگاهی پویا، توسعه آموزشی عالی را در تمام جهات تامین نماید. این پژوهش با هدف تدوین الگوی ...  بیشتر