جایگاه کارآفرینی در مطبوعات ایران

حبیب بابایی

دوره 7، شماره 29 ، دی 1395، ، صفحه 185-223

https://doi.org/10.22054/qjsd.2016.7889

چکیده
  چکیده پژوهش حاضرتلاشمی‌کندبهاینسؤالپاسخدهدکهکارآفرینی در مطبوعات ایران چه جایگاهی دارد؟ این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات، پژوهشی آمیخته است. در این پژوهش با استفاده از نمونه‌گیری هدفمند، 220 شماره از نشریات با تیراژ بالا انتخاب شد. در بخش نظری و عملی پژوهش به‌ترتیب از روش مطالعه اسنادی و تحلیل محتوای عمقی ...  بیشتر