الگوی ارتقای اثربخشی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی( مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)،

پریوش جعفری؛ حمیدرضا آراسته؛ مهدی رهگذر؛ مجتبی شهمیری

دوره 4، شماره 14 ، فروردین 1392، ، صفحه 209-251

https://doi.org/10.22054/qjsd.2013.3309

چکیده
  مدیران گروه‌های آموزشی به عنوان حلقه مرتبط با مدیریت دانشگاهی، اعضای هیأت علمی و دانشجویان از جایگاه حساس و ویژه‌ای در تحقق اهداف دانشگاهی برخوردارند. هدف این پژوهش ارائه الگویی برای افزایش اثربخشی مدیران گروه‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است. این مطالعه بصورت پیمایش توصیفی ـ تحلیلی است و انتخاب نمونه (359=  بیشتر