نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در توسعه قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی

ابراهیم آریانی؛ عادل زاهدبابلان؛ مهدی معینی کیا؛ علی خالق خواه؛ مصطفی سروش؛ طیبه موسوی

دوره 7، شماره 29 ، دی 1395، ، صفحه 41-69

https://doi.org/10.22054/qjsd.2016.7885

چکیده
  چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش شبکه­های اجتماعی مجازی در توسعه قابلیت­های کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام شد. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ پس‌رویدادی بود. جامعه آماری را دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبائی، شهید بهشتی و محقق اردبیلی در سال تحصیلی1393ـ1394، تشکیل می‌داد. روش نمونه‌گیری تصادفی ساده ...  بیشتر