ارزیابی کیفیت خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه فرهنگ و هنر و تاثیر آن بر رضایت شهروندان

امیر محمد خانی؛ ابولفضل کزازی؛ محمد تقی تقوی فرد

دوره 13، شماره 50 ، فروردین 1401، ، صفحه 205-250

https://doi.org/10.22054/qjsd.2021.58035.2110

چکیده
  یکی از مهمترین مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی، ارزیابی عملکرد است. از آنجا که ماهیت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ناملموس، و تنیده با انتزاع است، ارزیابی نتایج وآثار آن به صورت ذاتی با دشواری همراه است. تعریف این مسئله در یک بستر بروکراتیک همچون شهرداری تهران، با دشواری مضاعف در عرصه اجرا همراه است. اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ...  بیشتر

سنجش کیفیت خدمات تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان اردبیل به روش سروکوال

اصغر باقری؛ نیر امامی؛ مهناز محمدزاده نصرآبادی

دوره 8، شماره 30 ، فروردین 1396، ، صفحه 1-31

https://doi.org/10.22054/qjsd.2017.8008

چکیده
  چکیده هدف از این مقاله ارزیابی کیفیت خدمات در تعاونی­های تولید روستایی شهرستان اردبیل می‌باشد. پژوهش حاضر به روش توصیفی پیمایشی انجام شد. جامعه آماری پژوهش متشکل از اعضای تعاونی­های تولید روستایی فعال و غیرفعال شهرستان اردبیل بوده­اند. با استفاده از جدول نمونه­گیری مورگان، نمونه­ای متشکل از 180 نفر انتخاب و اطلاعات لازم ...  بیشتر