اثر گردشگری مجازی بر رفاه ذهنی (مورد مطالعه کاربران اینستاگرام و فیس‌بوک)

یزدان شیر محمدی؛ مراد برادران؛ مریم مختار جوزانی

دوره 11، شماره 42 ، فروردین 1399، ، صفحه 157-184

https://doi.org/10.22054/qjsd.2020.11925

چکیده
  امروزهصنعت گردشگری با استفاده از فن‌آوری توانسته است نوع جدیدی از گردشگری، به نام «گردشگری مجازی» را خلق کند. این فن‌آوری بستری را برای حضور افراد در سرزمین دیجیتالی فراهم کرده است که مشاهده هرگونه اطلاعات صوتی، تصویری و متنی از دنیای واقعی را میسر می‌سازد. شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این امکان، اثرات قابل‌تأملی بر روی رفاه ...  بیشتر